Acest subiect conține 8 răspunsuri are 7 voci și a fost actualizat ultima dată de  ana-simona acum 10 ani, 8 luni.

  • Autor
    Mesaje
  • #2530
     fuciucata03 
    Participant

    buna sunt student la biologie in sibiu si as dori sa adopt un dihoras …imiplac foarte mult animalele voi avea mare grija am mai avut papagali,broaste testoase,serpi etc va multumesc daca aveti incredere si doreste cineva ma poate contacta la adresa de mail fuciu_cata@yahoo.com

    #5408
     Elisza 
    Participant

    Esti la facultate si nu pui semne de punctuatie? Sfinte..

    Ok.. Ai avut broaste, serpi, papagali, dar un dihor nu-si face nevoile in litiera ( cum se aude). Face pe parchet, iar cu timpul miroase. Trebuie sa primeasca hrana uscata cu 35% proteina, este un animal foarte curios, iar intr-o secunda de neatentie iti poate scapa pe geam sau pe scurgerea de la balcon. O mica gaurica in baie si nu-l mai ai.. Vor sa guste din orice, iar o feliuta de salam il poate ucide. A avea pasari sau reptile este 0 pe langa un dihor!

    #5409
     Anonim

    Bine ai venit, Catalin! Momentan, nu avem dihori spre adoptie. Te rog sa verifici anunturile de la categoria “Adoptii/Vanzari”, cat si pagina de Facebook dihori.ro in acest sens. 

    PS: Elisa, atitudinea ta este absolut gratuita! 

    #5374
     danieladdo 
    Participant

    Salut!

    Am o prietena ce are puisori de dihorasi de numai cateva saptamani, daca esti interesat poti sa iti fac legatura cu ea, numai ca noi suntem din Timisoara si ar trebui sa vi pina aici 🙂 tine-ma la current.

     

    O seara placuta!

    #5430
     slafix 
    Participant

    Citeam conversatia Dvs. Iti poate scapa pe geam daca esti la parter sau la etaj 1? Adica din cate stiu, au bine dezvoltat simtul inaltimii ca sa cada de pe geam (spre deosebire de un hamster, de ex).

     

    Elisza a spus:

    este un animal foarte curios, iar intr-o secunda de neatentie iti poate scapa pe geam sau pe scurgerea de la balcon.