Acest subiect conține 14 răspunsuri are 9 voci și a fost actualizat ultima dată de  dsra_andra acum 13 ani, 5 luni.

  • Autor
    Mesaje
  • #2268
     margot1 
    Participant

    Daca ne-am adunat aici in forum toti iubitori de dihori, ar fi bine sa ne prezentam pe scurt fiecare.

     Si noi, “deschizatorii de conserve” ar trebui sa ne cunoastem cit de cit 

    Incep eu:Laugh

    Eu sunt Margot.

    Sunt din Timisoara, dar locuiesc in Germania

    Am 48 de ani, de meserie sunt asistenta medicala si lucrez in ingrijirea la domiciliu.

    Am 3 dihori, 2 baieti si o fetita

    Ptr. moment nu imi vine in minte ce sa mai scriu, daca vreti sa mai stiti ceva, intrebati pur si simpluLaugh 

    #2567
     Simo_Pas 
    Participant

     Ciao Margot, se putea sa lipsim noi de aici 😉   Sa-ti traiasca toti dihorasi sa te bucuri de ei cat mai mult. Smile

    Numele meu este Simona, sunt din Turda,Jud. Cluj am 36 ani .

    Am 1 dihor la care am vrut sa-i mai aduc un fratior sau o surioara dar o sa vad pe parcurs  daca o sa-i aduc sau nu Smile. Este fetita are 1 an  si se numeste Tina, este cea mai scumpa dihorita Laugh

    Va pupam! pa pa

    #2568
     Anonim

    Buna Margot si bine ai venit pe forumul nostru!

    Eu sunt Roxana, 29 ani, Bucuresti. Lucrez in media (mai precis productie de reclame tv) si am 2 dihori – Leeloo, Pif si o nurca – Maya. In noiembrie o sa am a 3-a dihorita, Arrielle, pe care o astept cu nerabdare, desi inca nu stiu cum o sa ma descurc cu 4 mustelide. O sa fie o provocare, cu siguranta.

    Ma bucur ca esti alaturi de noi. Eu te cunosc deja de la prieteni comuni si stiu cat de implicata esti cu dihorii 🙂

    #2580
     ingerasuoana 
    Participant

    Buna!

    In sfarsit am reusit si eu sa scriu aici 🙂

    Numele meu este Oana si am un dihoras pe nume Dexter in varsta de aproape 5 luni. (recunosc ca am furat numele :D).

    Sunt din Bucuresti, am 25 de ani si lucrez la contabilitate la o agentie de turism.