Acest subiect conține 9 răspunsuri are 5 voci și a fost actualizat ultima dată de  Pixie acum 11 ani, 3 luni.

  • Autor
    Mesaje
  • #2499
     Milo 
    Participant

    Buna!

    Sunt stapana noua a unui dihor, inca nu stiu multe dar ma informez zi cu zi. Acuma sunt in perioada cautarii unei custi si imi este foarte greu sa gasesc una , pentru ca vaccinele si pasaprotul o sa ma coste foarte mult si nu o sa imi permit o cusca din petshop. Sunt studenta straina in romania si imi cer scuze daca am scris nu cum trebuie cerintele mele si va multumesc din suflet de atentie. Milo are aproximativ 4 luni si de doua saptamani e la mine. Din prima am lasat-o libera prin casa si ma bucur extrem de mult sa o aud cum rade prin casa fericita cand ma intorc de la facultate. Normal inca nu are asa mare incredere in mine si nu ma lasa sa o mangai si musca destul de tare, decat daca e somnoroasa pot sa pun mana pe ea 🙂 in rest e foarte jucausa si o bestie incredibila. Ne-a adus o fericire foarte mare acasa si o iubim cu totii :). Avem nevoie de cusca  noaptea cand dormim sau cand nu suntem acasa si nu este suprevegheata.

    #5207
     ana-simona 
    Participant